Xerrada de l'Albert López, exentrenador de l'orca Ulisses, a l'alumnat de 1r d'ESO

01-06-2022

El passat 26 de maig els alumnes de 1r d'ESO van poder veure el documental que explica l'odissea d'aquest orca (Ulisses) i del seu entrenador al zoo de Barcelona, l'Albert López. Vam poder parlar directament amb l'Albert, l'exentrenador, que ens va explicar de primera mà la seva vivència i respondre a totes les qüestions dels nois i noies.  D'aquesta manera vam entendre la necessitat de l'activisme contra els zoològics i apreciar més el coneixement del medi natural des del propi medi natural i no en entorns artificials com són els zoològics i delfinaris.

Durant més de 10 anys l'orca Ulisses va ser l'estrella del zoo de Barcelona. Al 1994 va ser traslladada al Sea World de San Diego, on encara segueix donant voltes en una piscina.