·  TEL. 972 154 383 · EMAIL b7006851@xtec.cat

Notķcies

Vela 2n d'ESO

09-10-2017

El primer dia, quan vam arribar al GEN al Port de Roses, vam començar fent teoria a la sala d'audiovisuals. Ens van explicar les parts del vaixell de vela lleugera i les normes bàsiques de seguretat i funcionament, també les de windsurf.

Després ens vam canviar de roba, ens van posar neoprens i armilles, vam fer dos grups i vam començar a muntar els vaixells i taules de Windsurf.

El grup que feia vela va arribar fins a Santa Margarida fen diferents circuïts i fins i tot van navegar sols quan els monitors anaven a la llanxa motora. Els de Windsurf ens vam quedar vora de mar.

Al següent dia el primer va ser anar a la sala a fer un repàs de la teoria i un examen tot esperant que el vent bufés més però... al final gens de vent!

Això no va ser inconvenient per seguir aprenent coses perquè vam fer pàdelsurf i caiac. Vam arribar quasi fins el segon moll i ens ho vam passar genial jugant i banyant-nos. Vam acabar ben cansats, però amb l'aigua de la dutxa ens vam refer