La UdG acosta "Vent d'aram", de Joan Vinyoli, a l'alumnat de Literatura catalana

01-04-2019

Dijous 28 de març l'alumnat de Literatura catalana de 2n de batxillerat ha assistit a una conferència sobre el llibre de lectura obligatòria Vent d'aram, del poeta Joan Vinyoli,  a càrrec de la doctora Anna Perera, de la Universitat de Girona.

Després d'una breu introducció a la vida i a la producció poètica de l'autor, la xerrada s'ha centrat en Vent d'aram, una obra de maduresa que recull els grans temes de l'autor: la natura, l'amor, la mort, el pas del temps, el record, la recerca vital, la soledat, el desig de transcendència o el poder de la paraula. Són, en definitiva, els poemes d'un autor per a qui vida i obra varen ser indestriables, els poemes d'un autor que es va lliurar sense condicions a la creació poètica per satisfer els seus anhels.