Trobada de Clubs de lectura de Secundąria

11-06-2018

Divendres dia 25 de maig es va portar a terme una nova trobada de Clubs de lectura de Secundària. En aquesta ocasió es van aplegar uns 200 alumnes de diferents instituts de la comarca: l’Alexandre Deulofeu, el Cendrassos, l’Olivar Gran i el Ramon Muntaner, de Figueres; l’Institut Cap de Creus, de Cadaqués; El Pedró, de l’Escala, i el nostre institut.

L’acte de cloenda, organitzat pel Seminari de professors de Clubs de Lectura de Secundària, amb el suport del Servei Educatiu de l’Alt Empordà, es va portar a terme a La Cate de Figueres i va constar de dues parts. La trobada es va iniciar amb una conferència de l’escriptora Maite Carranza, seguida d’un torn de paraula en què se li van poder fer preguntes ja que, en els clubs de lectura de tots els centres participants, s’havia llegit algun llibre de l’autora. En la segona part de l’acte, l’alumnat es va distribuir en grups formats per estudiants de diferents centres i van dedicar una estona a intercanviar opinions i recomanacions sobre lectures.