Trobada de Clubs de lectura de Secundària

28-05-2017

Divendres dia 26 de maig es va portar a terme la segona trobada de Clubs de lectura de Secundària. L’Institut Illa de Rodes hi va participar per primera vegada. En aquesta ocasió es van aplegar uns 200 alumnes de diferents instituts de la comarca: l’Alexandre Deulofeu, el Cendrassos, l’Olivar Gran i el Ramon Muntaner, de Figueres; l’Institut de Vilafant; El Pedró, de l’Escala, i el nostre institut.

L’acte de cloenda, organitzat pel Seminari de professors de Clubs de Lectura de Secundària, amb el suport del Servei Educatiu de l’Alt Empordà, es va portar a terme a La Cate de Figueres i va constar de dues parts. La trobada es va iniciar amb la conferència “Això d’escriure”, per part de la professora i escriptora Mercè Saurina, seguida d’un torn de paraula en què se li van poder fer preguntes. En la segona part de l’acte, l’alumnat es va distribuir en grups formats per estudiants de diferents centres i van dedicar una estona a intercanviar opinions i recomanacions sobre lectures.