Tatjiana Storath, Anna Barraza, Naiara Pujadas i Aida Valenzuela, protagonistes dels quarts de final del XIVCertamen de Lectura en Veu Alta

24-03-2018

Tatjana Storath, de 2n d'ESO, i Anna Barraza, Naiara Pujadas i Aida Valenzuela, de 4t, han participat en els quarts de final del XIV Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta, un certamen adreçat tant a l'alumnat de primària com de secundària. A l'ESO cada centre escolar hi ha pogut participar amb un alumne per la categoria de Corsaris, corresponent a 1r i 2n, i un grup de tres alumnes per a la Tropa de Corsaris, corresponent a 3r i 4t. El certamen consta de tres fases: els quarts de finals, corresponents a la comarca de l'Alt Empordà; les semifinals, corresponents a la demarcació de Girona, i la final de Catalunya.

Dimecres 21 de març la Tatjana en la categoria de Corsaris i l'Anna, la Naiara i l'Aida en la categoria de Tropa de Corsaris es van desplaçar als Caputxins de Figueres, on van participar en els quarts de final corresponents a la comarca de l'Alt Empordà. Allà, la Tatjana va ser seleccionada per passar a la semifinal, que se celebrarà a Girona.

Felicitats a totes quatre i molta sort a la semifinal, Tatjana!