Tastet-taller sobre perspectiva de gènere

01-04-2019

Aquest dilluns 1 d'abril, des del grup Miralluna hem ofert un tastet-taller sobre  PERSPECTIVA DE GÈNERE a càrrec de la Laia Rosés, directora del Projecte VIBRAR'T. Ha estat una oportunitat per revisar, d'una manera pràctica i col·lectiva, com pensem i com sentim en les nostres vides la perspectiva de gènere. Les reflexions de l'alumnat han ajudat a entendre com se'ns transmeten i (re)produeixen alguns estereotips.

La Laia, en acabar el taller, ens ha dit que hi ha moltes llavors en l'alumnat, molt de potencial amagat, només cal generar espais on s'estimuli l'escolta i on fer possible que floreixin aquestes llavors. I és aquest un dels objectius del grup Miralluna: obrir espais de diàleg per a "aprendre i expressar-nos".

El proper dilluns ens trobarem per revisar el que s'ha generat en aquest taller i en concretarem la seva continuïtat per tal de seguir endavant.

Encara que no hagis vingut abans, et pots apuntar en qualsevol moment:  només cal que t'animis i vinguis els dilluns. Ens trobaràs des de les 4 de la tarda fins a 2/4 de 6, a l'institut.   T'esperem!

Grup Miralluna