Taller de rčptils a 1r d'ESO

06-10-2021

El dilluns 4 d’octubre, els alumnes de 1r d’ESO van tenir l’oportunitat de participar en la xerrada i en el toca-toca de diferents animals, principalment rèptils.

L’objectiu del taller és apropar  als alumnes a la fauna  exòtica per tal de fer-los coneixedors de la seva perillositat si els adquireixen com a mascotes, així com  també la greu problemàtica que poden causar en moltes espècies de flora i fauna autòctones si són abandonades i alliberades en el medi natural.

Alguns dels animals que vam poder veure (i segons quin d’ells tocar) van ser: el drac barbut australià (Pogona barbata), la falsa corall (Lampropeltis triangulum), la pitó (Phyton molurus), la tortuga de terra (Geochelone sulcata), la tortuga aligator o tortuga caimà ( Macrochelys temminckii), el camaleó(Chamaeleo sp) i la granota ventre de foc (Bombina orinetalis).