Taller de poesia a 1r d'ESO

10-01-2022

Dimecres 15 de desembre l’alumnat de 1r d’ESO va gaudir d’un taller de poesia conduït per Mireia Chalamanch, una proposta per descobrir el plaer de la poesia.

Mireia Chalamanch és llicenciada en art dramàtic, directora escènica, actriu, performer. Ha dirigit i actuat en teatre d’autor, ha produït creacions pròpies i ha creat peces amb contingut científic i de caràcter literari. Paral·lelament, s’ha dedicat a la tasca docent, vinculant l’art i la pedagogia i realitzant projectes de participació-creació.

El taller va ser molt dinàmic. Durant l’estona que va durar, l’alumnat, interpel·lat en tot moment per la dinamitzadorava haver d’anar superant els reptes proposats: des d’endevinar el títol fins a dibuixar els poemes recitats o fer creacions pròpies i col·lectives, entre d’altres sorpreses.

La sessió va ser tot un èxit. Mireia Chalamanch va connectar molt bé amb l’alumnat i va aconseguir l’objectiu inicial de l’activitat: fer-los gaudir amb la poesia!