Sortim a l'InfoK!

08-06-2017
Una pel·li contra el bullying

L'InfoK és l'informatiu infantil de referència de Televisió de Catalunya, presentat per Laia Servera (@LaiaSz). Recentment va rebre el Premi Zapping estatal al millor programa d'actualitat informativa del 2017. Està en antena des de fa més de 10 anys. S'adreça a infants de 7 a 12 anys i es caracteritza perquè explica les notícies de manera molt clara, positiva i entenedora.

L'alumnat d'Economia de 4t d'ESO ha creat durant aquest curs un projecte audiovisual que anomenem l'Institut. El capítol 2 se centra en l'assetjament escolar, conegut també com a bullying, i els seus efectes. També s'hi esmenta el cyberbullying, la suplantació d'identitat, l'homofòbia, la transfòbia... La idea era ajudar a crear recursos per a infants i joves, un material actual que pogués servir com a prevenció.

Ahir, dimarts 7 de juny al matí, vàrem tenir la sort que l'equip de l'InfoK es va fixar en el nostre treball a les xarxes socials i ens va demanar si en podia adaptar un resum. No cal dir que ens va encantar poder-hi col·laborar, especialment en la prevenció d'un tema tan preocupant i difícil com el bullying o assetjament escolar. Donem les gràcies al Cos de Mossos d'Esquadra de la Comissaria de Roses, als Serveis d'Emergència i a tots aquells que hi heu col·laborat desinteressadament per fer-ho possible.

Us oferim tot seguit:

• El clip resum que han elaborat des d'InfoK per als nens

• El programa sencer (sortim a la presentació inicial i a partir del minut 06:20)

• El nostre vídeo íntegre, publicat al canal de Vimeo de l'Institut (vimeo.com/illa)

L'institut - Capítol2 - Assetjament from Illa TV on Vimeo.

Moltíssimes gràcies a InfoK per ajudar-nos a difondre el missatge!

Ha estat tot un privilegi i estem molt contents/es