Sortides de cohesió de l'alumnat d'ESO i Batxillerat per iniciar el curs 2023-2024!

15-09-2023

Aquests primers dies de curs hem organitzat les diferents sortides de cohesió d'ESO i Batxillerat per iniciar el curs 2023-2024.

Aquestes sortides ajuden l'alumnat a integrar-se al nou grup tutoria, a conèixer-se millor i a crear un clima de confiança i bon ambient que revertirà positivament en el dia a dia del curs.

L'alumnat de 1r, 2n i 4t d'ESO es van desplaçar a la Ciutadella de Roses els dies 14, 8 i 7 de setembre, respectivament, per realitzar activitats lúdiques i dinàmiques pensades especialment per treballar la cooperació, la comunicació, la solidaritat i assertivitat. També van fer activitats de "team building” on tot el grup havia  de col·laborar per assolir l'objectiu i una gimcana de jocs cooperatius amb material divers (cons, cintes, paracaigudes, tiraxines gegant, globus...).

D'altra banda, entre el 12 i el 15 de setembre, l'alumnat de 3r d'ESO s'ha desplaçat fins al GEN de Roses. Cada grup tutoria ha realitzat dues jornades de 4 hores, en dies consecutius, i ha realitzat un total de 8 hores d'activitats aquàtiques (caiac, pàdel surf, raquero i windsurf).

Pel que fa a l'alumnat de 1r i 2n de batxillerat, avui mateix, 15 de setembre, han realitzat la sortida de cohesió a la platja de Canyelles on s'hi han desplaçat caminat i hi han realitzat diverses activitats lúdiques i esportives.

Tots els noies i noies han gaudit d'aquestes sortides de cohesió en companyia dels seus tutors i tutores i s'ho han passat d'allò més bé amb els seus companys/es.

I és que com diu la cançó... Caminem junts i junts serem més forts.

Bon inici de curs!