Sortida a Calabuig

23-11-2017
Esports d'aventura

El darrer dimecres dia 15 de novembre, els alumnes de 4t d’ESO van realitzar una sortida organitzada pel Departament d’Educació Física a Calabuig. No obstant, la sortida va ser programada pel dimecres 8, és a dir, una setmana abans, però degut a la vaga d’aquell dia, es va posposar.

Van ser uns 40 alumnes els que hi van participar finalment, acompanyats per la Marta Vilumbrales i la Rosa Cuxart, professores d’EF. L’objectiu de la sortida ha estat fomentar l’esport d’aventura entre els alumnes de 4t. Anteriorment a la sortida ens van donar una xerrada de seguretat a càrrec d’en Ruben Lamas, monitor del cicles formatiu CAFEMN, per ajudar-nos a encarar les nostres pors i superar-les.

En els esports d’aventura existeixen uns riscos i és per això que cal prendre unes mesures de seguretat importants, portar un material de bona qualitat i en bones condicions i, per descomptat, uns monitors qualificats. Bé, les mesures de Calabuig eren excepcionals, amb uns treballadors altament qualificats, capaços de resoldre qualsevol imprevist i supervisar que tot es mantingués correcte.

En conclusió, els alumnes van gaudir d’unes activitats impressionants, convivint en grup per una millor experiència i per fomentar les seves relacions en activitats com aquestes.

Oliver Pérez, 4t B

Àlbum de fotos