·  TEL. 972 154 383 · EMAIL b7006851@xtec.cat

Notícies

RECOLLIDA DELS LLIBRES SUBVENCIONATS PER L'AJUNTAMENT DE ROSES: 5 i 6 de setembre!

02-09-2022

L'alumnat d'ESO empadronat a Roses i que estigui associat a l'AMPA, ha de recollir els llibres que s'han subvencionat  amb l'ajut econòmic de l'Ajuntament de Roses. Els llibres que s'han seleccionat per cobrir l'import que subvenciona l'ajuntament de Roses són majoritàriament nous i no són de reciclatge: ja deveu haver vist que estan marcats en groc a les llistes de llibres que teniu al web del centre.

En el moment de recollir els llibres haureu de signar el document de rebuda de la subvenció en forma de llibres. Per això, cal que feu la recollida personalment.

Per tal que les persones de l'AMPA puguin lliurar-vos els llibres sense generar esperes llargues, han organitzar la recollida per nivells:

-      El dilluns 5 de setembre, de 4 a 7 de la tarda, lliurament de llibres de l'alumnat de 1r i 2n

-      El dimarts 6 de setembre, de 4 a 7 de la tarda,  lliurament de llibres de l'alumnat de 3r i 4t

Xarxes socials: