Premi de Narrativa periodística “Diàlegs d’Educació”

13-04-2015

Dissabte 11 d’abril es va portar a terme la primera edició del Premi de Narrativa periodística “Diàlegs d’Educació” a Secundària, organitzat pel Setmanari de l’Alt Empordà conjuntament amb el Servei Educatiu de l’Alt Empordà del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, amb l’objectiu de fomentar i promoure el gust per l’escriptura creativa entre l'alumnat de 3r d’ESO dels instituts de la comarca.

Amal Abdeslami, Ismail Abriak, Bianca Dicusara i Macarena Mostaza van ser els alumnes de l’institut participants en aquesta edició del premi. Dissabte al matí es van desplaçar a la seu del Servei Educatiu de Figueres, on van haver d’escriure el titular i el cos d’una notícia a partir d’una fotografia, una imatge de l’esfondrament de la Rambla de Figueres.

Els guanyadors es donaran a conèixer en un acte públic de lliurament de premis que se celebrarà dimecres 6 de maig, a les 18.00h, a La Catequística de Figueres. Els escrits premiats sortiran publicats en una edició especial del Setmanari de l’Alt Empordà i als webs www.sealtemporda.cat i www.emporda.info.