Pla reobertura mes de Juny de 2020

30-05-2020

Benvolguda família

El proper 1 de juny de 2020 s'inicia, coincidint amb la Fase 2 del desescalament del confinament social a causa de la crisi del COVID19, l'obertura pautada i parcial de les activivats presencials a l'Institut. En el document que podeu consultar aquí teniu les dades generals més rellevants, especialment quant a la seguretat de l'alumnat i el personal. I també a la tipologia de les activitats que es duran a terme presncialment a l'Institut.

Molt important!!

L'alumnat de 2n de Batxillerat i Cicles Formatius ja disposa d'una comunicació sobre els dies, hores i condicions d'accés i presència a l'Institut.

Quant a l'alumnat d'ESO i 1r curs de Batxillerat cada família rebrà, al llarg de la propera setmana, un missatge de correu indicant quin(s) dia(es) i hores està prevista i planificada la presència del seu fill o filla a l'Institut. Atès que aquests nivells no tindran presència a l'Institut fins, com a mínim el dilluns 8 de juny, tindreu temps suficient per a planificar la logística familiar al respecte.

Hem preparat tot el Pla per garantir la seguretat dels vostres fills i filles, i la del personal del centre. Assistir al centre el(s) dia(es) i hora(es) que us comunicarem és segur, i té tot el sentit humà, educatiu i pràctic. És a dir, l'alumnat que assisteixi, seguint les indicacions se sentirà (i sobretot, estarà) segur. I les activitats i informacions a facilitar són rellevants.

En tot cas, però, és la família la qui finalment autoritzarà la seva presència a l'Institut a través d'una declaració responsable que també us lliurarem i que l'alumnat ha de portar obligadament plena i signada (en format mòbil, preferentment, a través d'una imatge escanejada).

Hi haurà, més endavant, una informació respecte de canvis en la gestió del centre i de l'AMPA respecte dels llibres de text, que reduiran notablement les despeses que cada família ha de suportar anualment. Hores d'ara estem encara pendents d'una concreció de terminis i aspectes de procediment.

Mentrestant l'activitat lectiva, el seguiment tutorial, l'orientació i el suport a alguns processos administratius segueix en modalitat telemàtica.

Rebeu una molt cordial salutació

Josep Lluís Tejeda