Pla d'Impuls de les Llengües estrangeres. Estades formatives a l'estranger de l'alumnat de cicles formatius: Malta

02-02-2023

Els cicles formatius de l'Institut Illa de Rodes participen en el Pla d'impuls de les llengües estrangeres 2022-2024, concretament per a la millora de la llengua anglesa.
Entre d'altres accions finançades pel pla volem destacar les estades formatives a l'estranger per la millora de l'anglès.

Tot el nostre alumnat de 1r de GUIAM (grau mitjà de Guia del Medi Natural i el Temps de Lleure) i de 1r de TSEAS (grau superior d'Ensenyament iAnimació Socioesportiva) podrà gaudir d'una estada a Malta totalment finaçada.

Entre el dies 21 i 26 del passat gener, 24 alumnes de 1r B del cicle mitjà GUIAM, van ser el primer grup a realitzar l'estada formativa de 5 dies a l'escola d'idiomes AM Language. Allà varen rebre classes d'anglès a l'aula i varen realitzar activitats formatives en diferents punts de les illes malteses, per tal de millorar l'expressió escrita i la parlada.

En acabar l'estada, els alumnes varen rebre un certificat d'assistència del curs, així com un petit premi recompensa per la seva participació a les activitats.

Una inoblidable experiència en un país estranger que mai oblidarà el nostre alumnat i el professorat acompanyant. Aviat tindrem noves notícies dels altres grups que han de viatjar.

Aquesta acció està finançada pel Ministeri d'Educació i Formació Professional i per la Unió Europea ‐ NextGenerationEU.