Pinzellades de cultura marroquina

23-04-2018

Els alumnes de 1r de batxibac tenen com a lectura obligatòria L’ enfant de sable de Tahar Ben Jalloun, obra ambientada al Marroc. Es per això que vam demanar a la Ouiaam El Ouahabi ( mare de dos alumnes de l’ institut )si volia venir a explicar diferents  aspectes  de la cultura marroquina. I així ho va fer el passat dijous  5 d’ abril. Ens  va parlar dels diferents costums que tenen abans de menjar,  de quan es saluden, de  les diferents festes religioses i nacionals  i de com celebren els casaments. Al final de la xerrada ens va ensenyar a preparar la beguda més popular del Marroc, el te, que vam poder degustar acompanyat  amb pastes típiques.

Vam passar una bona estona i vam poder descobrir i aprendre moltes coses sobre una altra cultura.