Multifitness 1r BAT

09-10-2017

Com cada any l’alumnat de primer de batxillerat realitza, des de l’àrea d’educació física, la unitat didàctica de multifitness. Són deu sessions ubicades al primer trimestre on els alumnes van al poliesportiu municipal i realitzen activitats diverses tals com spinning, zumba, trx, tonificació, aquagym...

L’objectiu d’aquestes sessions és donar a conèixer una activitat física diferent de la que el nostre alumnat està acostumat. Poden veure quines activitats ofereix el gimnàs i realitzar “un tastet” de moltes d’elles. Es pretén que aquests alumnes, que l’any vinent ja no realitzaran educació física en horari escolar, tinguin un ventall més ampli d’opcions i s’engresquin a seguir practicant activitat física més enllà de l’institut.

A més, gràcies a un conveni fet entre l’institut i el poliesportiu, l’alumnat de primer de batxillerat pot gaudir d’una gratuïtat en la matrícula en cas de voler apuntar-se al gimnàs.

Enllaç a Àlbum de Fotos