Matriculació alumnat nou curs 2020-2021

07-07-2020

Aquesta informació és EXCLUSIVA per a l'alumnat nou que s'incorpora, per primera vegada, a l'Institut Illa de Rodes.

El dia 7 de juliol de 2020 s'ha publicat la llista definitiva d'alumnat admès a l'Institut Illa de Rodes (ESO i Batxillerat).

Podeu consultar el resultat de l'assignació als enllaços següents:

O bé a la web "Estudiar a Catalunya", des d'aquest enllaç per a ESO, i des d'aquest per al Batxillerat.

Calendari de matriculació

ESO >> Del 13 al 17 de juliol de 2020

La gestió de la matriculació s'ha de fer presencialment. Cal demanar cita prèvia a través d'aquest aplicatiu, o bé a través de trucada telefònica al 972154383.

Batxillerat >> Del 8 al 14 de juliol de 2020

Demaneu cita prèvia telefònicament al 972154383

Documentació a aportar en la matriculació

1. Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents comprovants de la filiació.

2. Fotocòpia del DNI del/s progenitors (pare/mare/tutors legals)

3. Fotocòpia del DNI de l'alumne/a si és major de 14 anys.

4. Fotocòpia del carnet de vacunacions on constin les dosis de vacunes rebudes i les dates corresponents. Si no es té carnet de vacunacions cal presentar un certificat mèdic oficial o el carnet de salut amb les dosis de vacuna rebudes i les dates corresponents. Si el noi o la noia no han estat vacunats per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal presentar un certificat mèdic oficial justificatiu.

5. Quan el domicili al·legat a la sol·licitud de preinscripció no coincideixi amb el domicili del DNI cal presentar fotocòpia  del DNI renovat amb la nova adreça, o bé comprovant d'empadronament al municipi.

Informació sobre llibres de text i material

Disposeu, a la pàgina web de l'Institut, de les llistes de llibres de text en ús per al curs 2020-2021. El període d'adquisició de llibres s'iniciarà el dia 15 de juliol. En formalitzar la matrícula us lliurarem les instruccions per a fer-les i el sistemes de suport de l'AMPA per a l'adquisició. Convé que, prèviament, hagueu comprovat les llistes dels llibres amb detall.