Maria Mercè Roca parla de "Kenitra" amb alumnat de 2n ESO

27-04-2019

Dimarts 9 d'abril l'escriptora Maria Mercè Roca, autora de la novel·la Kenitra, va ser a l'institut per fer una xerrada amb l'alumnat de 2n d'ESO, que ha llegit aquest llibre durant el segon trimestre del curs.

Kenitra ens parla de l'Adrià, un noi de setze anys que emprèn un viatge a la recerca d'un pare que va desaparèixer quan era petit. El viatge li ofereix l'oportunitat de madurar i, quan acaba el llibre, l'Adrià és una persona capaç de  responsabilitzar-se de la seva pròpia vida.

La lectura del llibre permet la reflexió sobre temes tan significatius durant l'adolescència com l'amistat, l'amor, la família o la recerca de la identitat. Maria Mercè Roca, un cop més, ens en va parlar a partir de les preguntes que li van fer els nois i noies de 2n que, un cop acabada la xerrada, van poder tornar cap a casa amb el llibre signat per l'autora.