L'alumnat de Salvament i Socorrisme participa a l'Intersalvament 2019

21-11-2019

El passat 21 de novembre del 2020, les instal·lacions del Consell Català de l'Esport (CCE), a Esplugues de Llobregat, han acollit la Jornada d'Intersalvament en Piscines, la competició anual amb diverses proves de la modalitat esportiva de salvament i socorrisme en què participa l'alumnat dels centres públics de Catalunya on s'imparteixen aquests ensenyaments. 200 alumnes de 10 centres han pres part en la quarta edició d'aquesta jornada.

Els centres que han participat en l'activitat han estat Institut Illa de Rodes (Roses), amb un total de 23 alumnes, Institut de Nàutica de Barcelona, Institut La Bastida (Santa Coloma de Gramenet), Institut Ferran Tallada (Barcelona), Institut Pere Alsius i Torrent (Banyoles), Institut Joan Oró (Martorell), Institut Rocagrossa (Lloret de Mar), Institut Jaume I (Salou), Institut Agustí Serra i Fontanet (Sabadell) i EFTE Escola Catalana de l'Esport (Esplugues de Llobregat), que n'ha estat l'amfitriona.

Aquesta Jornada forma part del currículum formatiu de l'alumnat que opta per estudiar aquests ensenyaments. Aquest grup de 200 alumnes és una part del total de 700 persones que ara mateix estan cursant aquesta titulació en algun dels centres homologats arreu del territori català i que un cop obtinguda els permetrà treballar en aquest sector.

Paral·lelament a aquesta jornada, el CCE ha estat escenari de la primera edició del Campionat de Catalunya de formació professional de salvament i socorrisme "I CatSkills", organitzada conjuntament per l'Escola Catalana de l'Esport i la Federació Catalana de Salvament i Socorrisme, amb la col·laboració del Departament d'Educació