L'alumnat de 4t d'ESO i 1r de Batxillerat va al Teatre Nacional i al Museu d'Histņria de Catalunya

13-11-2019

Dimecres 13 de novembre l'alumnat de 4t d'ESO i de 1r de Batxillerat es va desplaçar a Barcelona per portar-hi a terme dues activitats. Al matí, van assistir a la representació de La Rambla de les Floristes, de Josep Maria de Sagarra, un clàssic del teatre català que fa un retrat de la societat del moment a partir d'un dels símbols de la ciutat, la Rambla de Barcelona. A la tarda, van participar en una activitat educativa del Museu d'Història, Històries del segle XX, a través de la qual van poder reconstruir la vida de diferents famílies al llarg del segle amb l'objectiu d'assolir una visió general dels esdeveniments.