III Matinée Batxibac 'La Littérature, à haute voix!'

09-02-2017

El passat divendres dia 3 de febrer els alumnes  batxibac del nostre institut  van participat a la  Matinée batxibac a Girona: 'La littérature, à haute voix !' que es va dur a terme a l'edifici de la Facultat d'Infermeria.

En aquesta tercera edició de la matinée batxibac gironina els tallers van girar  al voltant de les lectures obligatòries del programa: Vendredi ou les limbes du Pacifique de M. Tournier i Mon Voyage en Amérique suivi de Le Retour de B. Cendrars.

En el primer taller “ Le grand Détournement de Vendredi ou les limbes du Pacifique “ els alumnes van preparar un petit sketch d’ uns 5 minuts en el que els principals protagonistes de l’ obra Robinson i Vendredi eren traslladats al segle XXI.

En el segon taller els alumnes van poder representar uns fragments de Mon Voyage en Amérique suivi de le Retour.

Aquesta ' Matinée ' cultural i lúdica  va permetre trobar-nos amb  alumnes d' altres instituts de la província que també fan batxibac.