Ignasi Tomąs fa un taller de lectura en veu alta

18-12-2015

Dijous 17 de desembre Ignasi Tomàs, director del Grup de Teatre de Roses, ha vingut a l’institut a fer un taller de lectura en veu alta a un grup d’alumnes de segon cicle d’ESO. L’activitat s’emmarca dins el Projecte Col·laboratiu de Lectura en Veu Alta que organitza el grup de l’ELIC del Servei Educatiu de l’Alt Empordà, en el qual participen alumnes voluntaris de 3r i 4t d’ESO dels dos instituts públics de Roses, que una tarda al mes van a llegir a les escoles de Primària. El taller ha estat molt interessant. Els alumnes que hi han participat han pogut prendre consciència de la importància que té una bona vocalització, una lectura pausada, una expressivitat adequada... i, tot practicant la lectura, han pogut passar una bona estona.