Formació DEA a 4t d'ESO

29-04-2015

L'alumnat de 4t ha rebut, avui dimecres 29 d'abril, una sessió de formació en l'ús dels DEA (Desfibriladors automàtics) a càrrec de tècnics de l'entitat DipSalut, organisme de Salut Pública de la Diputació de Girona. L'Institut aposta per la formació de l'alumnat en àmbits diversos, que abasten tant la vida acadèmica com la comptència en hàbits saludables i primers auxilis.

Dipsalut, en el marc del programa «Girona, territori cardioprotegit», ha instal·lat desfibril·ladors automàtics (DEA) a totes les poblacions de la demarcació de Girona per intervenir ràpidament en el cas que una persona pateixi una aturada cardíaca.

Alhora, l’Organisme dóna a conèixer aquests aparells, promou el seu ús i difon pautes bàsiques per fer-los servir; informa del protocol de la cadena de supervivència, proporciona la formació necessària, potencia les habilitats que calen per utilitzar-los si fos el cas i sensibilitza la població envers la importància de cuidar-se el cor.