Finalistes als Mobile Learning Awards

17-02-2014

NOVETATS IMPORTANTS!

Aquesta tarda hem sabut que el nostre projecte illARgonauta és finalista al concurs d'experiències educatives amb dispositius mòbils.

MLA2014

El nostre projecte ha estat seleccionat com a finalista entre 72 que s'hi han presentat de tota Catalunya.

Enllaç a la notícia de la XTEC

Els Mobile Learning Awards estan convocats per la Fundació Mobile World Capital, amb la col·laboració del programa mSchools del Mobile World Congress, l'Ajuntament de Barcelona i el Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Estem convidats a l'acte de lliurament dels premis, que es portarà a terme dijous 20 de febrer de 2014 a les 18.00 hores, a l'auditori Imagina de MediaPro (Av. Diagonal, 177). Així doncs, una delegació del centre ens desplaçarem cap a Barcelona.

L'enhorabona al professorat i a l'alumnat de Clàssiques, Economia i Història de l'Art del nostre institut.

Una fantàstica i innovadora feina!

Arxius: