Finalistes als Mobile Learning Awards 2015!

20-02-2015

Estem de sort perquè som finalistes als Mobile Learning Awards 2015 en la categoria de Micronarracions audiovisuals.

L'activitat consistia en la creació d'un vídeo promocional de l'Institut on hi aparegués l'ús de dispositius mòbils a l'aula: mòbils, tablets, portàtils...

El voleu veure?

Quis Est Quis 2015 from Illa TV on Vimeo.

Així doncs, dijous 26 de febrer ens traslladarem a Barcelona a recollir els premis, que consisteixen en un tour guiat pel Mobile World Congress de Barcelona per alumnes i professors, un kano kit per a cada alumne i una impressora 3D per al centre educatiu.

Els premis es convoquen anualment els dies previs al Mobile World Congress. L'acte d'entrega dels guardons es realitza dijous que ve, al World Trade Center, com a cloenda de la jornada ITworldEdu7, tot un referent de les TIC i educació.

Moltes gràcies a l'equipàs de 1r de batxillerat que ho ha fet possible!