'Esto es Troya'. Teatre 1r ESO

24-04-2014

El dimecres 23 d’abril, dins de les activitats realitzades amb motiu de la celebració de Sant Jordi, un grup important de nois i noies  de 1er d’ESO ha representat davant d’una part d’alumnat i professorat del centre, així com de les seves famílies, l’obra teatral “Esto es Troya”.

Aquesta representació és el resultat final d’un projecte que va néixer de forma espontània i com a iniciativa del propi alumnat que,  després d’haver  fet a classe de castellà la lectura de l’obra, van proposar  a la professora la possibilitat de fer-ne una representació pública a l’institut.

L’esforç, dedicació i entusiasme d’aquests nois i noies han donat els seus fruits. El públic assistent ha gaudit d’un espectacle amè, fet amb rigor i ben interpretat.

Però, sobretot, a tots els que hi hem participat,  alumnat i professores, ens queda el bon regust de les hores prèvies de treball conjunt, de riures compartits i de creació de vincles i relacions que són difícils d’establir dins del marc de l’aula ordinària.