ENCARA TENIU TEMPS DE COMPRAR ELS LLIBRES DE TEXT I ALTRES MATERIALS A TRAVÉS DE LA PLATAFORMA IDDINK

04-09-2021

Les famílies que encara no heu adquirit els llibres  de text  i altres materials per al curs escolar 2021-2022, recordeu que sou a temps de fer la vostra comanda a través d'Iddink.

Teniu temps de fer les vostres comandes fins el 29 de SETEMBRE!

Recordeu que les famílies empadronades a Roses podreu aprofitar la subvenció de l'Ajuntament de Roses en el moment de fer la vostra comanda a la plataforma Iddink. Aquesta ajuda és per als estudis obligatoris d'ESO, no per al Batxillerat.

El compromís del centre i l'AMPA de reduir la despesa a les famílies és possible també, gràcies a la possibilitat d'adquirir els llibres a través d'Iddink, que ofereix aquests avantatges:

1. La vostra comanda serà enviada a domicili en un màxim de 48 hores després del seu pagament!2.
  2. Compra conjunta de tot el material necessari: llibres, lectures, llicències digitals, material escolar, etc.
  3. Llistes sense errors, revisades pel centre escolar!
  4. Servei de folrat de llibres (opcional)
  5. Possibilitat de retornar qualsevol article comprat fins el 29 de setembre.

Podeu fer la comanda per telèfon o per internet: teniu les dades de contacte aquí.

Si la feu per internet (www. Iddink.cat), recordeu que:

- les famílies empadronades a Roses, que comprin el lot complet, han d'accedir a la compra amb el codi 698JT2 i se'ls descomptarà directament l'ajut de l'Ajuntament de Roses.

- les famílies no empadronades a Roses, comprin el lot sencer o llibres solts, han d'accedir amb el codi 342JT2

les famílies empadronades a Roses, però que no adquireixen el lot sencer sinó llibres solts, també han d'accedir el codi 342JT2 atès que l'import de la compra és inferior al de l'ajuda de l'Ajuntament.

Si teniu qualsevol dubte, us heu de posar en contacte amb IDDINK a través d'aquests canals:

Telefòn 902.565.411 (si no us responen en 45 segons accepteu la proposta de què us facin retrucada)

Whatsapp 644 566 335 (Indiqueu el número d'alumne, i si no el teniu, el nom del centre i el Nom i Cognoms de l'alumne/a)

Missatge de correu electrònic info@iddink.cat