Eleccions al Consell escolar: inici del procés

02-11-2021

El consell escolar del centre és l'òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenim en la comunitat educativa: alumnat i famílies, professorat i direcció, PAS, representants de l'AMPA i de l'Ajuntament. En aquest enllaç trobareu informació sobre els consell escolars dels centres.

Les eleccions al Consell escolar se celebren bianualment, però a causa de la pandèmia no van poder realitzar-se l'any passat i no han pogut convocar-se fins ara. Per si és del vostre interès, us enllaço la  Resolució EDU/3043/2021, de 6 d'octubre, per la qual s'estableix el calendari i el règim del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics.

Cadascun dels sectors del consell escolar rebreu la informació sobre el procés per correu electrònic, però aquí teniu algunes dates clau d'aquest procés a l'institut.

Inici del procés: 2 de novembre

Censos electorals dels diversos sectors: penjats al tauler d'anuncis de l'institut del 2 al 13 de novembre inclosos.

Sorteig per seleccionar el membres vocals de les meses d'alumnat i de les famílies: 4 de novembre a les 12:25, a la Mediateca

Constitució de les meses electorals: 10 de novembre

Presentació de candidatures de tots els sectors: abans del 13 de novembre

Proclamació candidats/tes: 15 de novembre

Us animem a presentar la vostra candidatura!