Primer Consell de delegats i delegades del curs 2017-2018

20-10-2017

Avui, a la Mediateca, s’ha celebrat el primer Consell de delegats i delegades del curs 17-18 amb l’assistència de representants de tots els cursos d’ESO i Batxillerat, a més dels representants de l’alumnat al Consell escolar.

Les funcions dels membres del Consell són, fonamentalment, aquestes tres:

• Donar assessorament i suport als representants dels estudiants del CE, als quals faran arribar la problemàtica específica de cadascun dels cursos, classes, especialitats o branques que representen.
  • Informar de les seves activitats a tot l’alumnat del centre.
  • Col·laborar amb els altres estaments de l’Institut per tal de millorar la convivència, equipaments i la resta de situacions que donen lloc al fet educatiu que es produeix a l'escola.

A la reunió d’avui ja s’han constituït les tres comissions d’aquest curs:

Comissió Esportiva

OBJECTIU:  organitzar i coordinar activitats esportives diverses durant el curs, com ara tornejos de futbol...

Components de la comissió: Rayan Abriak, Ernest Rull, David Prieto, Yassin El Yemlahi, Zakaria Aatani, Iu Gayolà,  Noa López, Julio De Souza, Oriol Vidal i Abdellatif Kadoumi.

Comissió de Festes

OBJECTIU:  organitzar i coordinar les festes i els tallers que se celebren durant el curs.

Components de la comissió: Aleksija Pasko, Imma Romero, Sanae Ez  Zaary, Paola Raya, Josep Ribera, Arnau Isach, Fátima Ezzahrae Chourak, Yosra Kandil, Cristina De Smedt, Núria Puig, Angel Andrés García i Ismail Abriak.

Comissió de Reciclatge

OBJECTIU:  dinamitzar el reciclatge al centre amb propostes i activitats.

Components de la comissió: Ingrid Hornos, Pol Ribera, Soraya Aatani, Elisabet González i Gisela de Smedt.