Cloenda del Projecte de la Fundació Ramuni Paniker (Ottopalam-Roses)

22-03-2024

El passat 12 de març vam celebrar l'acte de cloenda del projecte Ramuni, School-to-School, que neix gràcies a la Fundació Ramuni Paniker que té –entre altres objectius- el de fomentar l’intercanvi cultural entre l’Índia i Catalunya. Com a entitat  no lucrativa es dedica, a més, a donar suport a estudiants de famílies econòmicament necessitades del sud de l'Índia perquè puguin gaudir d'una formació professional i educativa superior i col·labora també en la promoció d'activitats culturals que afavoreixin un millor coneixement mutu entre les persones del sud de l'Índia i el nostre país.

El projecte School-to-School s’ha realitzat entre alumnat de l'Institut Bhavan Vidyalaya, d’Ottapalam (Kerala, Índia), i  part de l’alumnat de 3r d’ESO de la matèria d'anglès del centre. Els alumnes dels dos centres han treballat en línia i també han fet trobades virtuals per donar a conèixer la cultura i els costums de cada lloc des del mes de setembre fins ara.

En aquest acte de cloenda vam comptar amb la presència de la vicepresidenta de la fundació, i neta de Ramuni PaniKer, Mar Pèlach Paniker. La Mar va presentar a l’alumnat la fundació Ramuni Paniker i va respondre les preguntes de l’alumnat sobre les seves vivències a l'Índia.

A més, ens va lliurar el certificat de la nostra participació en aquest projecte tan interessant i enriquidor per a l’alumnat i per al centre, que continuarem el curs vinent 2024-2025.

Agraïm la confiança que, en nom de la Fundació Ramuni, els germans Pèlach Paniker  han dipositat en el nostre centre.