Castanyada 2019

31-10-2019

El dijous 31 d’octubre els alumnes de 1er i 2on d’ESO van celebrar la castanyada pujant al Pic de l’Àliga. Durant el trajecte van estar guiats pels companys que fan el cicle de CAFEMN i acompanyats pel professorat del centre. Ens vam citar a primera hora a l’institut i des d’allà vam anar sortint paulatinament en grups. Durant la pujada, la pluja va fer acte de presència però els alumnes, valents i encoratjats, no es van donar per vençuts i van aconseguir arribar al Mas d’en Caussa i, posteriorment, al cim del Pic de l’Àliga. Després vam baixar fins a la bassa d’en Coll i allà, amb l’aparició dels primers rajos de Sol, vam tastar les primeres castanyes de la temporada. Una jornada diferent per gaudir del paisatge que ens envolta i celebrar la castanyada. Fins l’any que ve!