Assessorament sobre Autolesions i ideació suļcida de l'alumnat adreēat al professorat

08-11-2023

Avui dimecres 8 de novembre, a la tarda, s'ha realitzat un assessorament adreçat al professorat del centre sobre les autolesions i ideació suïcida.

Els psicòlegs i referents de Benestar emocional i comunitari del CAP de Roses, Mercè Homs i Felipe Morillas,  juntament amb la nostra referent del programa "Salut i Escola", Maria Payán, ens han assessorat sobre aquesta problemàtica i ens han donat claus per acompanyar l'alumnat que la pateixi.

La reunió ha estat molt profitosa perquè, a més, ha permès al professorat assistent poder tractar el tema de les autolesions i la ideació suïcida directament amb els professionals de la salut i resoldre dubtes per ajudar el millor possible l'alumnat del centre que ho necessiti.

Aquesta ha estat una inciativa d'aquests referents per tal de treballar per al benestar emocional de l'alumnat.