Assaig general TOTS DANSEN

15-03-2019

Aquest divendres 15 de març s’ha realitzat l’assaig general de mig procés del projecte tots dansen. Un grup de 42 nois i noies de 2n d’ESO participen en aquest projecte juntament amb alumnes del institut Deulofeu i Muntaner de Figueres. Han estat tot el matí treballant de valent ben concentrats i gaudint del moment ja que ha sigut la primera vegada que s’han trobat els 150 alumnes dalt de l’escenari.

Aquest projecte culminarà el dimarts 30 d’abril al Teatre Jardí de Figueres amb dues sessions, la del matí on representaran l’espectacle davant dels seus companys de classe i d’altres classes d’instituts de Figueres i la de la tarda a les 20h on actuaran davant de familiars, amics, coneguts i tothom que hi vulgui assistir. L’entrada és gratuïta així que convidem a tothom a assistir-hi!