APILO XII: EL CONCURS

27-03-2017

El nostre institut participa per primera vegada a la tercera edició del concurs apilo XII.

Es tracta d’un concurs en el qual l’objectiu principal és recollir el màxim nombre de piles i bateries de dispositius portàtils possibles amb la col·laboració dels alumnes i les famílies. Amb aquest concurs es pretén fomentar el reciclatge d’aquest tipus de residus, apropar als alumnes el missatge de la importància del reciclatge de piles i els beneficis que comporta per a la conservació del medi ambient.

Els premis que es donaran en aquest concurs seran els següents:

Dos mil cinc-cents euros (2.500 €) per al centre educatiu de Catalunya que reculli més piles i acumuladors portàtils. Dos mil cinc-cents euros (2.500 €) per al centre educatiu de Catalunya que reculli més piles i acumuladors portàtils per alumne. Mil cinc-cents euros (1.500 €) per al centre educatiu que quedi en el segon lloc del rànquing de recollida de piles i acumuladors portàtils per alumne. Mil euros (1.000 €) per al centre educatiu que quedi en la tercera posició del rànquing de recollida de piles i acumuladors portàtils per alumne.