Aida Valenzuela i Lin Xin, semifinalistes als III Jocs Florals de Catalunya

31-05-2016

El Departament d’Ensenyament ha convocat enguany els III Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de potenciar i estimular l’expressió i producció escrita i fomentar una tradició cultural pròpia i arrelada al país. Els Jocs Florals consten de 7 categories segons el nivell educatiu, quatre per a l'educació primària i tres per a l'educació secundària obligatòria. L’alumnat de l’institut ha participat en les categories F (1r i 2n d'ESO) i G (3r i 4t d'ESO).

L’Aida Valenzuela, de primer, i la Lin Xin Ying, de 3r, han estat les semifinalistes de la comarca en la seva categoria i l’institut Illa de Rodes ha estat l’únic de l’Alt Empordà seleccionat per a la semifinal en les dues categories de secundària en què hem participat.

Dissabte 28 de maig l’Aida i la Lin s’han desplaçat fins a Santa Coloma de Farners, on s’han celebrat les semifinals de la demarcació de Girona. Durant l’acte han estat obsequiades amb una bossa i el diploma de semifinalistes.

L’enhorabona a totes dues!