4t ESO a Colliure

01-05-2019

Aquest dimarts 30 d'abril l'alumnat de 4t ha anat a Colliure per recórrer l’última etapa de l'exili del poeta Antonio Machado.

Aquesta sortida s'emmarca dins del projecte interdisciplinari en què participen els departaments de Socials, Llengua castellana i Llengua francesa.

Durant el matí hem visitat l'estació on va arribar el poeta acompanyat de la seva família, la casa on va residir fins a la seva mort i el cementiri on està enterrat. Allà l'alumnat ha llegit poemes escrits per ells mateixos i dedicats a Machado, que han deixat sobre la seva tomba. A continuació hem visitat el Castell reial, on hi ha molta part de la història dels catalans. I a la tarda, ens han ofert una interessant xerrada a la Mediateca Antonio Machado, inaugurada ara fa tot just un any i on també s'hi exposen llibres, textos i altres objectes relacionats amb la vida del poeta.