1r de batxillerat va a veure La Víctor C. al TNC

01-11-2021

L’alumnat de 1r de batxillerat va assistir, dimecres 27 d’octubre, a la representació de Víctor C., al Teatre Nacional de Catalunya, a Barcelona.

La Víctor C. fa una aproximació a l’autora empordanesa Caterina Albert -una escriptora que es va veure obligada a camuflar-se sota el pseudònim masculí de Víctor Català per evitar escàndols i prejudicis- a través dels seus contes i escrits.

A l’escenari, un llit. Al llit, l’autora, preparada per rebre visites. La Víctor C. parla de la vida de Caterina Albert, marcada per la seva ànsia de llibertat, i la barreja amb els seus contes, on mostra un món marcat per l’amargor.

Anna Ricart Codina és la responsable del guió; Carme Portaceli, la directora i Ferran Carvajal, Lluïsa Castell, Oriol Guinart, Olga Onrubia, Rosa Renom, Manel Sans i Anna Ycobalzeta, els actors i les actrius.

A la tarda, l’alumnat de 1r de batxillerat va poder visitar l’exposició ‘L’underground i la contracultura a la Catalunya dels 70: un reconeixement’, al Palau Robert.