10 alumnes de l’institut premiats en el 36è Concurs per a la Joventut de l’Alt Empordà

24-05-2015

Diumenge 10 de maig es van concedir els premis d’Òmnium Cultural corresponents al 36è Concurs per a la Joventut de l’Alt Empordà de treballs literaris, socials i científics. L’acte es va portar a terme al teatre El Jardí de Figueres i va comptar amb l’actuació de la coral Taflic del Far d’Empordà. L’edició d’aquest any ha estat dedicada al cronista Ramon Muntaner, en el 750è aniversari del seu naixement a Peralada. En el concurs hi han pogut participar totes les escoles i instituts de la comarca. Des de l’institut hem participat en els premis M. Àngels Anglada d’auca, de contes i de poesia a secundària i en els premis Òmnium Cultural de poesia i de narrativa a batxillerat. L’alumnat premiat ha estat: en el premi M. Àngels Anglada d’auca Mohamed Kandil i Sebastien Espitia a 2n d’ESO i Fayza Ala a 4t d’ESO; en el premi M. Àngels Anglada de conte Viky Ereñu Moretti a 1r d’ESO i Najat Hssaini a 4t d’ESO; en el premi M. Àngels Anglada de poesia Laia del Puerto Falcó a 1r d’ESO, Encarni Crespo Boyano a 2n d’ESO i Sarah Nosal a 4t d’ESO; en el premi Òmnium Cultural de poesia a batxillerat Enmanuel Urribarri i en el de narrativa Aida Gómez Lozano.

Moltes felicitats a tots!